It's party in the U.S.A.

Dagarna svischar förbi häröver, en efter en. Spenderade dagen i West Palm med Kaily and Kristen. Och på kvällen hade The Mayers ordnat en stor fest med familj, vänner och grannar - jättemysigt! Det skulle från börjar vara en överaskningsfest för mig men Dan försa sig för ett par dagar sedan. Debbies fyra syskon från Miami kom hit med alla sina familjer, min syssling och hans familj kom från grannstaden Jupiter och så en massa vänner & grannar. Timmarna flög iväg, men vi är nerbjudna till Miami snarast möjligt. Så South Beach - here I come! Jag träffade även en av grannkillarna, William, som också kommer vara senior på min skola. Debbie hade lagat en underbar middag med bland annat köttbullar som de mixar med pasta. Själv fixade jag ihop lite Floridanska Svenska Chokladbollar, mmm det ni blev en tokig rolig blandning!

Jag älskar hur amerikanarna tar för sig. Det finns otrevliga människor, som i botten bara har dåligt självfötroende eller inte vet bättre, överallt i världen - men amerikanarna har verkligen ett naturligt driv i sig. I work for what I want. De frågar vid oklarheter, de presterar efter individuell förmåga och de vågar leverera sig själva. Det gillar vi!

Nu ska jag krypa under täcket med Eclipse. Imorgon ska bli en riktigt skön dag vid poolen, sommarlovets sista dagar kommer strax att springa förbi. Och för er som redan har jobbat hårt i en vecka, kör hårt - ni har bara ett år kvar! ♥



The Floridan Swedish chocolateballs.

Love

Kommentarer
Postat av: alicia

Det låter riktigt mysigt:D nae tyvärr inte<3

2009-08-22 @ 18:11:00
Postat av: Emelie (alicia's kompis)

Hej! :D

Jag hittade nyss din blogg. Gud vad kul du verkar ha! Tio manader gar fort, sa njut verkligen. Haaahha, man ar nastan avundsjuk. Nar borjar du skolan? Jag vet inte hur High School i USA ar, men ar det halften sa bra som har sa kommer du ha det skitkul! Fast jag ar ju bara freshman, men alla sager ju att senior year ska vara bast :D Ha det super! xx

2009-08-22 @ 18:15:26
URL: http://justdust.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Mitt hjärta. Glad blir jag när du visar bilder, allt ser ju så otroligt najs ut! Jag har skrivit till dig, och du vet vart:) Jag saknar dig, jag längtar efter dig. Jag är så glad för din skull. Snart ses vi igen. Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta, det vet du<3

2009-08-22 @ 19:15:48
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken fin blogg! Du får ha det så härligt:D BTW (twilight serien är bara bäst! )

Man blir verkligen inspirerad av att åka som utbytesstudent. Jo, en liten fråga, vilken organisation åker du med? Hur tycker du att de är osv? Ha det!

2009-08-23 @ 11:22:14
URL: http://annafilippa.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0