You are the perfect lullaby.

Regnet har smattrat som små fingrar mot mitt fönster den senaste timmen. Det där små dropparna har en förmåga att locka fram den där kalla känslan i kroppen, men inte idag, oh nej. Jag kurade bara ner mig ännu mer i mitt tjocka, mysiga, gosiga täcke och höjde volymen ytterligare på Coldplays ord om kärlek. Förmidagen spenderades med min gansterklass på himpafältet och såpaplanen med fotbollen. Kalla men mycket mysiga timmar. Och resterande tid av dagen fylldes upp med "internationell-ekonomi-plugg-med-Jessa". Och så köpte jag äntligen min efterlängtade Rock'nblue-skinnjacka, 25% på hela JC gjorde det lite enklare att fatta beslutet. Mumsi. ♥ Nu ska jag krypa ner i sängen och krama kudden, och ladda för en morgon med spanskaplugg tillsammans med Kristofer & Elin.

P&K


Kommentarer
Postat av: sara

Jag har ett tipps ;P Läs Twiligt tills ögonen gjöder och du måste tvinga de tunga ögonlocken från att inte sluta samman och tvinga dig in i den ljuva mörkret ;)

2009-05-29 @ 09:59:49
URL: http://buckler.blogg.se/
Postat av: saratilda

Lycka till med bloggen...



www.saratilda.blogg.se

2009-05-29 @ 19:06:34
URL: http://saratilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0