You tried to be chill, but

Ibland, men bara ibland, kan det kännas lite... mindre lustfyllt att gå till jobbet när solen är sådär stekhet och folk slänger av sig kläderna för att låta värmen inta kroppen. Jag vet inte varför, men ibland, ibland kan det kännas så. Jag antar att det är då min härliga kollegor väger upp, och lyxen att få gå och känna på en massa kläder och skor hela dagarna. Stackars er som måste ligga ute i bikini/badshorts och bli bruna. Stackars er som aldrig får chansen att lära er hur man avläser franska badkläderstorlekar, vet skillnaden mellan uppbyggnaden av en Adidas och Asics sko eller funktionerna i de olika hockeyklubborna. Jag tycker faktiskt jättemycket om mitt jobb, massor! :)

Lördagskvällen spenderades hos Jessica som hade "avslutnings/avskeds/födelsedags"-party. Underbart god mat, himlans trevliga människor och väldans mycket skratt. Jättelyckad kväll! Och nu laddar vi inför den näst sista riktiga Kunskapsveckan någonsin. Och på fredag är det Stockholm och Bruce med Lovisa. Där vi sover fredag-lördag och spenderar lördagen i Sthlm's alla affärer. Mysmysmys! Nu ska jag göra som alla andra och slänga av mig mina kläder för att låta solens strålar nå min kropp. Sedan ska jag jobba, YES! (Sista meningen var faktiskt ironilös, jag svär!)


P&K


Amerikas blivande rockstjärnor.

Söterika, sötbella & sötfanny.

partybruden & den söta, blivande pepparkakan.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Helt magiskt, snart är det våran tur att dansa & sjunga tillsammans med honom, WIHUUUU <3

2009-05-31 @ 11:00:59
Postat av: Tiffany

Så vackra ni är sötnos <3

2009-05-31 @ 16:21:55
URL: http://dindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0