Tu debes saber que te echo de menos.

Underbar roadtrip med Misch igår till Everglades och Sawgrass Mills stora shoppingcenter. Investerade i en himla massa bra saker! Och runt klockan nio kom vi hem och åkte till Jaqueline där även Kori höll hus. Världens mest amerikanska sleepover, med allt var det innebär! Och efter två timmars sömn så kräver min kropp sin rätt, men först pluggpluggplugg! Känns som om varenda dag är fullproppad med nya äventyr och det finns alltid någon som har planerat in min tid, man hinner inte ens med att tacka ja till allt. Love it! Och många av er har fått höstlov, önskar att det fanns något liknande i staterna. Vi har mid term-exams på onsdag och torsdag, vilket innebär ett prov i varje ämne motsvarande de nationella proven. Sedan ledigt på fredag, oh yeah!

Ha världens bästa vecka!
Love,
Louise

Kommentarer
Postat av: Zara

ja, jag vet. Jag saknar dig med :)

2009-10-26 @ 08:00:11
URL: http://zarasinnerstatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0