Sail away with me.

Hej alla mysiga människor!

Det är så fruktansvärt svårt att föreställa sig att hösten är hos er nu, när jag steg ur bilen på Arlanda lös solen så starkt i mitt ansikte, det var över två månader sedan. Och ännu svårare är det att tro er när ni säger att minusgraderna ligger i luften, när solen värmer min kropp så fort jag kliver utanför dörren i mitt Florida. Jag trivs så himla bra med denna ständiga värme. Men det är först nu när man inte ser skymten av Nordens årstider, som man inser deras individuella charm. Hade jag befunnit mig i Norrköping denna helg så hade jag velat mysa in mig i vantar och halsduk, sitta uppkrupen i någon mysig caféfåttölj på Drottninggatan, och med en varm choklad i mina händer tillsammans med en god vän. Dragit ihop lite trevliga människor, lagat mat (ni vet att jag hade slagits hårt för Spicy Hot) och sett på Idol ikväll. Lördagskvällen imorgon hade jag fångat med mig någon charmig person till Pappa Grappa och avslutat med popcorn i biomörket, för att sedan ta en promenad i den höstiga kvällsluften. Men, nu befinner jag mig ju inte i Norrköping utan hundratals mil ifrån på andra sidan Atlanten. Så, om tjugo minuter står Nikkis svarta cab på min uppfart, med solglasögonen på näsan och TBEP's I've got a feeling som hon har satt i rutin att spela på högsta volym så fort hon kommer i närheten av mitt hus. Ikväll blir det middag och bio -FAME- med henne, Misch, Kori & Kelsey. Och helgen bjuder på strand, sol & bad! Kanske en och annan melonsallad. Jag har världens roligaste vardag!

Nästa höst myser vi tillsammansmen tills dess önskar jag er en otroligt härlig helg!
Nu ska jag hoppa in i duschen och på med lite trevliga kläder! ♥

Jag är så tokigt glad över att ha vänner som er! :)
Love,
Louise



Kommentarer
Postat av: Zara

Ha en super helg! Vi väntar precis här när du kommer hem <3

2009-10-17 @ 07:18:46
URL: http://zarasinnerstatankar.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Gumman, ha världens bästa dag för det är du verkligen värd!

Jag älskar dig och du finns i mina tankar dagligen <3

2009-10-17 @ 16:27:33
Postat av: emma

heeeeej snygging! :D hur är livet i florida?? verkar osm det inte är helt fel :P själv har jag tre universitet i fla som är intresserade av mej - bl a ett i west palm beach :D :D tänkte kolla om du vet nåt om northwood university - är det en bra skola??? tänkte bara kolla :D hoppas allt är bäst med dej - saknar den leende tjejen!!!



pussar och kramar från kalla norrköping!!!

2009-10-17 @ 19:47:52
Postat av: Anonym

Love You Hun<3 Hoppas vi ses snart!

2009-10-18 @ 15:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0