An evening under the stars, homecoming.

Har haft en av mina roligaste helger på länge! I fredags var det spiritday, dvs alla bar skolans färger blått & gult (guld) och efter andra blocket var det pep rally i the gym. Hög musik, cheerleading-teamet, Tigerettes (skolans danslag, statens duktigaste & där Michelle är co. captain), skolans enorma band, klasstävling och homecoming paret uppträdde! Helt extremt häftigt och effektfullt! Senare på kvällen stod homecominggame på schemat, majoriteten av eleverna och lärarna var där som alltid och Tigrarna vann, yeay!

Igår börjades dagen med att Zach, Hunter & Ryan hämtade mig för att åka till djuraffären. Helt fascinerade stod H & R och byggde slott med hamstersanden man kunde köpa... Zach och jag låg dubbelvikta av skratt och det är alltid lika oerhört interssant att studera killars beteenden! Jag fick med mig en liten guppyfisk hem -och han trivs som fisken i vattnet, hehe, visst saknar ni min humor allt va? ;) Igårkväll var det dags för den omtalade homecomingen och allt vad det innebär. För en amerikansk high school-tjej är homecoming och Prom, framförallt, det mest efterlängtade! Vi var femton personer som åt en underbart trevlig middag hemma hos Kori, tog kort & åkte till The school gym där temat var "An evening under the stars", allt var så fint dekorerat, alla var uppklädda och humören som alltid på topp! Än en gång, man träffar nya människor varje dag!

Idag, lite halvdöd började jag morgonen med ett dyk i min marinbiologilärares pool och sitter nu och väger mellan att åka ut med Hunter & Ryan's båt till en sandbar eller plugga marinbiologi inför the big test imorgon. Mm, kanske marinbiologi på en båt -hur pedagogisk låter inte det?

Lovisalove fyllde stort idag, hoppas allt kom fram i tid och att du hade världens bästa födelsedag! ♥

Jag hoppas att ni mår helt underbart! :)
Love,
Louise







Scandinavian sisters!


Kommentarer
Postat av: Fanny-Maria

Hi sweetie, you looked supa-fabulosity! :-D My smile is up to my ears. :-P Love you honey-bun.

Infinite x's and o'x

Fanny-Maria

2009-10-04 @ 22:47:19
URL: http://fannymariaander.blogspot.com
Postat av: Lovisa

TUUUUUUUUSEN TACK HJÄRTAT för världens bästa present, uppskatta verkligen den till tusen. Du är fantastisk, jag älskar dig <3

2009-10-05 @ 20:01:16
Postat av: Angelica

Du är vackrast älskling :D Wohoo, killarna måste stå och drägla efter dig hela tiden! ;D

2009-10-07 @ 11:14:11
Postat av: Fanny!

åh fy vad härligt, är så glad för din skull :D

2009-10-08 @ 11:47:26
Postat av: Emma

hej louise! kul att du skriver :)

ja jag trivs hur bra som helst, du också?

2009-10-11 @ 07:06:00
URL: http://ekhr.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilka underbara bilder. Lev livet och ha roligt tillsammans med dina vänner tiden kommer att gå försvinnande fort. Du är som vanligt glad och vacker, älskar dig

Mamma

2009-10-11 @ 10:35:34
URL: http://teasinglucy.blogg.se/
Postat av: Linnéa Andersson

toookfia, du är så grymt vacker! Var håller du huuus ? Saknar att få drömma mig bort i dina ord ;)! Jag hoppas för din skull att du utforskar varenda litet hörn där borta och ger dig ut på alla äventyr som finns, för jag kommer allt förhöra dig ! Kärlek.

2009-10-13 @ 15:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0