You would not believe your eyes if ten million fireflies.


Det verkar inte bättre än att jag har gått och kärat ner mig här över. Det är svårt att inte falla för FLA och landet med stjärnor och ränder. U2 har fyllt mitt rum med ljuva toner den senaste timman. Hade två enorma prov idag, behöver betygen för collegemöjligheterna, har slängt ett litet öga på University of Miami och South University of Florida där min värdsyrra nu går och ska även titta på University of California Los Angeles, ska vänta ett par år men sedan kanske, kanske. Vi tar en sak i taget. Nu ska jag krypa under täcket, imorgon blir det fredagsäventyr med tjejerna och på lördag verkar det inte bättre än att Hunter vill ha spö i tennis! (:

To ten million fireflies
I'm weird 'cause I hate good-byes
I got misty eyes as they said farewell (they said farewell)
But I'll know where several are
If my dreams get real bizarre
'Cause I saved a few and I keep them in a jar (jar, jar, jar)

I'd like to make myself believe
That Earth turns slowly
It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep
'Cause everything is never as it seems (when I fall asleep)

Tänker på er därhemma, ni är efterlängtade! ♥
Love,
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0