Saturday in Paradise.

Efter en händelsefull vecka är allas våran favoritdag lördag är här, YEAY! I tisdags köpte jag min nya surfingbräda, som går under namnet Kellister nu, en riktig skönhet är hon! :) Och på onsdagskvällen kom beskedet om att det skett en hajattack med dödlig utgång på stranden, vår strand fem minuter ifrån mitt hus. Så idag har det varit minnesstund på stranden för den avlidna kitesurfaren, de mistänker att det är en baby Great White -vilket jag innerligt hoppas att det inte är. Annars bullshark eller tigershark. Så skolveckan fick ett jättetrist avslut.

Idag lyser i alla fall solen och om femton minuter hämtar Konrads familj upp mig för en helg i Miami där vi ska hälsa på hans frus familj. Jag har laddat upp med spel och svensk marabou till roadtripen med mina otroligt härliga sysslingar Freya & Kaysa! :)

Jättekul att så många har hittat hit, ett av mina nyårslöften är att bli en mer lojal bloggerska! Haha. Ha en underbar helg!

I miss you!
Louise

Kommentarer
Postat av: Zara

Jag tänkte grymt mycket på dig när jag läste om hajen i tidningen på morgonen. Du måste vara rädd om dig, vill ha hem dig hel och full av glädje! Saknar din energi!

2010-02-07 @ 16:46:50
URL: http://zarasinnerstatankar.blogg.se/
Postat av: Var fösiktig mitt Hjärta och förörigt hoppas jag det blir en kanon helg med Konrad och hans familj.

2010-02-07 @ 18:01:23
Postat av: Julia Rosén

Hej! Ville bara säga att jag gillar din blogg skarpt, du har sånt härligt sätt att skriva :) Hoppas du har riktigt kul i Florida, jag ska själv åka som utbytesstudent 10/11 och har valt florida.

Take care! :)

2010-02-07 @ 19:18:05
URL: http://julialoves.devote.se
Postat av: Ida Karlson

Hej! Kul att läsa din blogg! Jag bor och jobbar som nanny i Hobe Sound och mina barn går i skolan i Stuart. Adda mig på facebook om du vill. Jag lär vara ganska ensam om att stava Karlson med ett s, men om det finns flera så sitter jag i ett träd på visningsbilden ;) Take care!

2010-02-08 @ 06:04:54
Postat av: Tiffany

Du ska veta att jag är så otroligt avundsjuk på dig snygging. Hoppas verkligen du har det underbart och njut för mig med. och om någon av oss är bra på att skriva, så är det DU <3

2010-02-08 @ 12:46:10
URL: http://dindaa.blogg.se/
Postat av: Julia

svar: Jag har inte fått reda på min placering än och det gissar jag inte kommer förän till sommaren. Men jag hoppas såklart hamna i Florida :) Jag kommer åka med Explorius och börja med tre dagar i New York, vem åker du med?

Kramkram

2010-02-09 @ 13:42:04
URL: http://julialoves.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0