Solbränd kropp i mars.

Nejmen titt vad duktig jag är, uppdatering efter bara fem dagar -tummen upp! Nu är det mer inlägg som gäller, det är värt att lägga tio minuter varannan dag till att både ge er en liten inblick i mitt amerikanska liv, samt ha något att komma tillbaka och läsa. Så håll koll, för nu kommer de uppdateras med jämna mellanrum! Jag har en liten del dåligt samvete då jag får mängder med kommentarer, mail & tom brev, med frågor från personer som ska eller som är nyfikna på att åka som utbytesstudent, flytta till Florida eller bara åka på semester till detta paradis! Så missa inte mina framtida inlägg! :)

I lördags var jag, Jac, Kristen & två av hennes vänner i West Palm och såg The Script spela. Ett underbart irländskt band som jag är övertygad om kommer att ta världen med storm! Har ni hört dem hemma i Svea?  Break Even & The Man who can't be moved är två utav deras härliga låtar. Jag har konstaterat att jag inte har varken sett en svensk film eller läst en svensk bok på sju månader. När jag gick på Arlanda efter att ha sagt hejdå till min underbara familj och vänner ringde och smsade omvartannat så sprang jag in till taxfreen och köpte parfym och pocketshop där jag köpte Storlek 37 men jag var way too förväntansfull på flygplanet för att kunna läsa en bok. Den står i min bokhylla och ska avnjutas om två månader på resan hem, två månader, hur galet låter det inte va?! Jag försöker verkligen ta vara på varenda dag, för tiden går så otroligt fort, vilket måste vara ett tecken på hur bra jag faktiskt har det! Och så mår jag sådär riktigt bra av att höra att ni har det bra! Och i söndags var jag på min livs första möhippa, när man firar någonting här i USA då firar man det stort, jättetrevligt!

Idag bäddade jag om min säng med mitt fina påslakan från Ikea, lakanet är gyllenbrunt och påslakanen glänsigt vita med fint mönster. De kommer passa perfekt på min säng hemma i Norrköping!♥ Nu fick jag en rejäl ikea-längtan...

Nu ska jag hoppa i säng, har sovit alldelles för lite de senaste nätterna! :)
Love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0