I've got two tickets to Iron Maiden, baby. Come with me Friday, don't say maybe.

Söndagsmorgonen började med min favorit-Sofie och thaimat på Golden Bangkok. Därefter fick jag äntligen träffa mina kära Floridianer. Två familjer från öst- och västkusten samlades hos mormor och morfar och åt middag. Mysigaste ungarna någonsin! Ullis som bor i Sarasota bjöd med mig till Disneyland, Orlando, i December och Konrads familj kommer jag bo endast två mil ifrån. Hans döttrar Freja och Kajsa pratar bara engelska och spanska. Finns det något mer intellektuellt än barn som pratar engelska? Tveksamt!

Och efter ett par timmars sömn vaknade jag av att Alicia, Gustav, Phille och Micke har kubbturnering utanför mitt fönster... Så är det att ha en överaktiv familj! Idag ska min tjugoelfte spruta tas, en bautaväska hämtas hos Ullis och glass ätas med Simon.

Sju dagar kvar...
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0