SharkWarning at the beach.

Vaknade imorse av att Debbie knackade på dörren och sa "it's work out time, hun". Jag har bett att få vara med på hennes morgonpass i garaget varje morgon klockan 6 am för att vara iform till tryoutsen som hålls i år. Därefter spenderade jag morgonen nermyst i vår enorma fåttölj med en stor skål fruktsallad i knät och boken Eclipse. Vi spenderade sedan dagen på Stuart Beach, inte ett moln på himlen så långt ögat kunde nå och trots att den kommande orkanen vågsatte stranden till röd flagg så låg Kristen och jag större delen av dagen ute på havsytan och bara kände vågornas kraft under oss. Och bara tio minuter efter att vi hade simmat in blåste livvakterna i sina visselpipor för hajvarning, så nu har jag fått skåda det med. Imorgon är det inskrivning på Martin County High och alla seniors ska välja skåp.

Nu är det käk och film som gäller med resten av familian! ♥


Love from Florida's Treasure Coast.

En av alla pelikaner som flög över oss dagen i ända.



Love

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag kan fortfarande inte förstå, allt låter som en enda stor dröm! Jag är så glad att du har det så himla bra! Jag älskar dig <3

2009-08-19 @ 09:11:21
Postat av: Michael Malmborg

Louise we are only too happy to hear about your great experience over there.



Keep up the training and good luck with the try-out.



Love you,

Micke, Carina, Alicia and Philip

2009-08-19 @ 15:09:55
Postat av: Angelica

Håller med Lovisa. Jag har inte riktigt fattat det du är med om. Du lever som i en dröm hjärtat! NJUT. Jag sitter just nu i skolan, och det är kallt ute trots att solen skiner. Gumman, du är grymt vacker på alla bilder! Ta hand om dig. Du är så himla värd ett fantastiskt år i USA. LOVE <3

2009-08-20 @ 09:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0