Sunday, August 16

Tankte bara ge er en liten uppdatering fran det varma West Palm. Vi ar nu hemkomna fran en natt i Santa Fe och Kristens graduation. Det har redan gatt fem dagar, FEM DAGAR, fortstar ni hur fort detta ar kommer ga?! Mitt huvud har redan borjat tanka alla tankar forst pa engelska, helt knas...

Jag vet inte om ni har hort det, med vi har TVA tropiska stormar pavag mot var kust vid namn Ana and Bill, vilka beraknas inkomma nasta helg (om jag inte minns fel). Ska bli intressant, da alla borjar inhandla proviants av mat och vatten, och forbererda skydd till husen. Hela kvallen igar visade de rapporter om de kommande stormarna och basta satten att skydda sig, blir de riktigt farliga ska vi bege oss till vastkusten, ska hur som helst bli interssant!

Tack for alla kommentarerna, de gor en sa himla glad - tyvarr kommer jag inte svara pa dem an - men fortsatt kommentera. Jag har aven besokt FB av ren nyfikenhet, men inte tagit kontakt. Ha talamod - om ett par veckor komemr ni sakert hora ifran mig! Jetlagen har fortfarande inte lagt sig, utan gor att jag vaknar mitt i natten, sa tusen tankar far omkring i huvudet. Imorgon ar det en vecka tills skolan borjar, just nu vill jag bara komma in i rutinerna och komma in i alla ordentligt. Vi ska skriva in mig i alla classes, samt tryouts for hostsporterna, imorgon och pa tisdag ska alla seniors valja skap. Planerna ar att spendera de narmsta tva dagarna pa stranden och pa onsdag spendera dagen i West Palms affarer. Behover en hel del saker!

Nu ska jag hoppa i poolen, det ar en underbar dag ute!
Jag tanker standigt pa er!

Love,
Louise


Kommentarer
Postat av: Michael Malmborg

Hi,

It was great to hear about the good things going on but please keep us informed about the upcoming storm.



Have a wonderful day!



Love you

Micke, Carina, Alicia and Philip

2009-08-16 @ 20:07:26
Postat av: Lovisa

Åh, så himla glad jag blir att höra att du mår så bra! Jga tänker på dig hela tiden och njut, jag säger bara njut!

Jag älskar dig hjärtat <3

2009-08-16 @ 22:07:06
Postat av: Fanny-Maria

Hi bebe! Great to hear you're settling in well, hone'. Hope the storms will change the directions so your US-adventure won't turn into a crisis-adventure!

Jojo's party was great, I'll e-amil you the pics from Wednesday's morning-celebration and the party itself soon.

You'll knock 'em dead in high school, it wouldn't surprise me if you come home next summer as home-coming queen!

As I wrote in the blog, tickets are being scouted for New Year's.

We love and miss you more than we could ever put down in words, bebe. If I was a sucker for sentimental moments I'd say; come home. But considering I haven't developed the sligtest bit of tan during the summer, I need Florida in December, so I'll hold it in until then.

With all the hugs and kisses in the world I wish you a spectacular first day as a high school senior!

xxxooo

2009-08-17 @ 01:27:29
URL: http://fannymariaander.blogspot.com
Postat av: Angelica

Hi darling! Blir alltid så lättad när du skriver att du mår bra sötnos. Tänker på dig hela tiden! Vi får hoppas att stormarna vänder så att du inte utsätts för någon fara. Men jag är övertygad om att du min tuffing klarar allt! Ta hand om dig. Looove!

2009-08-17 @ 11:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0