Thursday, August 20 ♥

Dagarna springer iväg, vilket är skönt, hellre fullproppade dagar än timmar att slå ihjäl utan fantasi. Dock har väl jag aldrig några problem med att ta fixa lite fantasi, men ändå. Igår var jag och Debbie på skolan för att registrera mina classes. I high school är skolåret uppdelat i två terminer, semesters, med diverse fyra olika ämnen - som jag sedan har samma tid varje dag, hela terminen.  Såhär kommer mitt års schema se ut fr.o.m. måndag nästa vecka:

First semester:
- Spanish
- Marine biology
- Journalism I
- Acting


Second semester:
- English
- Formal Speech
- Journalism II
- American History

Efter att ha fixat skåp nummer 4124 stack vi hem och hämtade Kristen för att spendera resten av dagen på The Garden Mall inne i West Palm. De visade sin favoritaffär Abercrombie & Fitch, varifrån följande saker följde med hem: Mjukisbrallor, jeansshorts, korallröda shorts, tre tishor, rött linne och parfym. Mmmmmmm! Ett strandlinne och armband inhandlades från Forever21, två linnen, shorts och gladiatorsandaler från American Eagle, shorts och träningstopp från Nike och sist men inte minst tre trosor från DKNY. Nu är min garderob i fin form och är redo för skolan. 

Och denna onsdag har jag, Kristen & Debbie spenderat på Hope Sound Beach tillsammans med Kayli och hennes mamma Mary. Vattnet var riktigt härligt varmt och turkost. Vi försöker ta vara på varenda ledig dag nu tillsammans innan skolan börjar, då vardagen kommer fyllas med lektioner och träningar. Ska nog skriva ihop ett inlägg här någon dag framöver med fascinerande skillnader Sverige och USA imellan, men tiden har varit knapp än så länge.
 
Var även skönt att få höra Jessas röst idag! ♥


Hope Sound Beach.

Ute i vår trädgård för tio minuter sen, nyduschad och fylld med energi.

Lots of love,
Louise.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad härligt allt låter :) vad du är värd liksom, saknar dig!

2009-08-21 @ 15:44:24
Postat av: Anonym

av fanny! ;)

2009-08-21 @ 15:45:03
Postat av: alicia

har du skicka ett brev?:D<3älskar dig <3

2009-08-21 @ 23:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0