Avskedsmiddag.

Jag sitter på golvet och lyssnar på Bruce röst, Tomorrow never knows, han har barnsligt rätt.
 
Igår kväll hade jag avskedsmiddag med tjejerna, underbart trevligt, och för ett par timmar sedan fick jag kram efter kram, lyckoönskning efter lyckoönskning. Spicy Hot stod på menyn, vad annars? Jag fick en Thomas Sabo-berlock, silverarmband, Superhjälte-kit, bok med Amerikansk slang, bok om L&L, engelska versionen av tidningarna Cosmopolitan & Galmour samt söta Peppe som ska följa med mig över Atlanten. 
 
Overkligt och galet underbart, i morgon är jag intar jag Floridas kust! Och Jessa sitter i detta ögonblick påväg till NYC med grupp 11:e. Gosh, vad jag saknar dig! En uppspelt röst svarade i telefonen i natt, berättade att väskorna stod vid ytterdörren, flygbiljetten låg i handbagaget och uppmanade att nu jäklar kör vi, dethär är vår dream coming true! Själv startar jag inte med NYC som de flesta andra utan tillhör den grupp som på egen hand tar sig över the Atlantic, jag vet ytterligare en tjej som flyger imorgon med Explorius men som ska till Alaska.

Tack tjejer för en helt underbar kväll, jag kommer sakna er! Nu ska jag slänga på mig kläder och cykla och möta David.


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0