6:30 pm

Äntligen hemma igen bland palmer och stränder.
Jag ska ta mig i kragen inom den närmsta framtiden och skriva om D.C och julen, samt bilder!
Jag vaknade tidigt imorse efter endast två timmars sömn,
alldelles för uppspelt för att somna om.
Låg och läste världens bästa bok, men kom på mig själv att läsaom samma
mening tio gånger. Så jag gav upp.
För exakt hundrafyrtio dagar sedan kramade jag om min bästa vän hårt innan jag åkte till flygplatsen,
om mindre än två timmar är hon i min famn igen.

Det fina med att åka bort är att få längta, som någon så sött sa.
Det stämmer.

Love


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh vad jag tänker på er hela tiden! Hoppas resan gick bra för Sofie och att ni får det fantastiskt tillsammans. <3

2009-12-30 @ 12:53:56
Postat av: Sandra

vilken organisation åkte du med?

VAlde du att hamna i florida eller blev det bara så?:)

2010-01-13 @ 21:45:30
Postat av: Sofie

Hej! Var till Florida som utbytesstudent 06/07 och ska tillbaka till USA som au pair efter studenten. Har startat denna sida där både jag o andra skriver tips om USA + att jag har en stor länksamling. Jag länkade till dig, hoppas det är okej annars är det bara att säga till så tar jag bort den! Du får gärna länka till mig också. Ha det så bra! /Sofie

2010-01-14 @ 13:59:49
URL: http://sofiesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0