Merry Christmas

God jul varldens basta familj, vanner, nara & kara! Egentligen kanske det inte raknas, for hos er ar det redan den  25:e december och vi ska inte fira jul frans imorgon -men va sjutton, vi kor pa i alla fall! Julen bestar ju faktisk av en hel helg. Vi tog oss tillslut till Pennsylvania & Pittsburgh i sondags efter att ha spenderat lordagsnatten i bilen i en bilko pga sno i West Virginia. De stangde ner motorvagen och dar satt vi inmysta i en bil -vi at pepparkakor och sag pa julfilm. Det var... mysigt! Jag vet inte hur manga amerikanska julfilmer jag har hunnit se! Hur som helst sa akte vi igenom North and South Carolinas, Ohio, Virginia & West Virginia. Och vi bor nu hos Dans mamma Jane, varldens goaste vardfarmor. De senaste dagarna har gatt at till julshopping och forberedelser infor juldagen! Debbie ska fa ett berlockarmband och en bok, Dan en pike och bok (Steig Larssons Man som hatar kvinnor, den har precis landat stort har i Staterna). Samt att de bada ska fa konsertbiljetter till Michael Buble i Miami i mars, de ar sa himla sota - de gar fortfarande pa dater efter 23 ar som gifta. Kristen ska fa smink, bok & konsertbiljett till John Mayer med mig i februari i Tampa.

Julaftonsdagen idag har gatt at till att ringa runt till familjemedlemmarna och onska god jul! Det ar sannerligen en speciell kansla att inte fira jul hemma. Intressant & annorlunda, men desto efterlangtat till nasta ar! :) Imorgon blir det stort slaktkalas med alla syskon, barn, barnbarn och barnbarnsbarn. American Christmas, here we come!

Tanke bara passa pa att tala om for er att jag ar lycklig over att ha alla underbara manniskor i min narhet, i saval USA som Sverige! Alla mail, sms & kort har gjort mitt hjarta alldelles varmt.♥


My love to you,
Louise


Kommentarer
Postat av: zara

Du är saknad lollo! Men en riktigt god jul på dig nu! Ta vara på dig!

2009-12-25 @ 03:27:53
URL: http://zarasinnerstatankar.blogg.se/
Postat av: Martin & Familj

Hoppas du har det bra Louise! Vi tänker på dig! En hel hög med kramar!

2009-12-27 @ 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0