Och så var det December.

Massamassamassa pussar & kramar hem till er mina kära ♥

uppdatering från solstatskusten:

- jag ingår nu i skolans track & field-lag, GO SWEDEN!
-jag hade världens mysigaste natt med jessica i tisdags då vi satt ute i värmen med varma lussekatter och ljus framför julkalendern på svtplay, samt bästa Greveholm.
-mitt hår har blivit långt
- jag tackar och niger för alla fina kort och brev, det värmer så gott
-hela mitt hus doftar julgran och vi har trettio grader utanför mitt fönster
-endast åtta skoldagar återstår av min första termin, läskigt fort men underbart med nya klasser & människor
-nu ska jag sova sött för imorgon börjar ännu en underbar helg som ska spenderas med mina underbara amerikanare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0