To Georgia we go.

Nu är resväskan packad med de få vinterkläder jag har, samt musik och två Nicholas Sparks böcker. Här är vi taggade! Om tre och en halv timma beger vi oss mot resans första stopp, Georgia! Kommer inte hem fråns december den 28:e. Christmaspartyt ikväll var hellyckat, skriver om det så fort jag får tillgång till dator. Jag är inte bortskämd med att springa på julfest i klänning och gladiatorsandaler!

För ett par timmar sedan kom jag på att min lilla färgglada firre Bruce antagligen inte kommer klara av att jaga egen mat i tolv dagar med de resurser han har i sin skål, så jag sprang över till min marinbio-lärare med honom. Haha, hon bara stod och log. Han är i fiskhimlen!

Nu ska jag krypa ner under täcket för lite sömn, innan vi påbörjar vår omänskligt tidiga färd mot ett vinterland i Pittsburgh, Pennsylvania. Är så excited på att få se alla states som väntar!!! Förvänta er foton mina kära vänner!


Det är faktiskt lite småtomt utan Bruce.

Pumped! Can you feel the spirit of Christmas? All my red clothes in one bag.

GODNATT!
Lojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0