FJÄRDE AUGUSTI, SAY WHAT?

Så många tankar far igenom mitt huvud. TOLV DAGAR KVAR! Planen var att spendera den kommande veckan i Halmstad med Jessa & Sof. Hm. Vi justerade om våra planer. Så mycket jag vill göra, så många jag vill träffa, så mycket jag vill säga. Jag är taggad till max, jag är så nära mitt äventyr i Florida att det är svårt att förstå, snart är jag där. Snart får jag träffa Debbie, Dan & Kristen. På samma gång som jag är överlycklig att min väska snart måste börja fyllas så börjar mitt huvud att förstå att det är väldigt nära nu. Jag har hängt hos mitt hjärtegryn när hon jobbade och försökt komma fram till en lösning som förlänger timmarna på dygnet, inga resultat än dock. Working on it. Sedan letat handbagage med Fanny. Imorgonbitti beger vi oss klockan fem till Stockholm och Ambasaden för att införskaffa ett visum. ♥ 

För er som ska åka/funderar på att åka som utbytesstudent - missa inte att sätta er markör på karten/ läsa om de olika markörerna på utbytesstudent!

Love


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa gud ja, väldigt många, så man fick ju akta sig hela tiden! ;)



Tack! Ska bli så roligt att följa din blogg nu när du åker! :)

2009-07-23 @ 11:46:40
URL: http://www.picturethis.devote.se
Postat av: Thea

Å va kul med Florida :) jag ska till michigan och åker den 18 augusti. ja du får gärna länka till min blogg! såg att du fått datum nu också, skönt :) åker du också med explorius?

2009-07-23 @ 18:51:32
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Johanna Joahansson

Jag ska också åka till USA den 4 augusti :D åker du med explorius ? :)

2009-07-24 @ 00:29:07
URL: http://jjohannnajohansson.blogg.se/
Postat av: Johanna Johansson

jag åker från stockholm och ska sedan till Wisconsin till ett litet ställe som heter Durand :) Gud va kul att få åka till Florida, hade också velat komma söder ut. Men jag är väldigt nöjd med min placering ändå för det verkar som om att min familj och jag kommer passa rätt bra tillsammans, så det är väldigt skönt! :)

2009-07-24 @ 15:58:46
URL: http://jjohannnajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0