Joey got married.

Har upptäckt oanad talang i köket, I am good doin' planksteak. Ensam hemma helg, doin' good på det med - love it. Efter Johanna hade jobbat laddades kvällen med en massa "kult-som-man-har-lyckats-missa-att-se"-filmer, jordgubbar, cider, choklad och mys. Vad gör man annars när det är filmmys-regn ute, om inte myser? :] Har haft min sista jobbardag idag, kan iofs bli inringd men på schemat är mitt namn borttaget för tio månader frammåt. Träffar teamet en sista gång hemma hos Åsa om ett par veckor då vi ska ha kräftskiva, beroende på om det inte krockar med en konsert. Nu ska jag packa till imorgon då det bär av från Nkpg och sedan återgå till min filmmysmaraton.

Om någon, någon dag känner för att ses och se "kult-som-man-har-lyckats-missa-att-se-filmer"-filmer och äta världens godaste plankstek - give me a call! ;)



P&K
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0