TIO DAGAR EXTRA!

Ändningar och ändringar, jag  ska nu antagligen åka den 13, 14 eller 15:e till Florida. Alltså inte den 4:e. Vilket på sätt och vis känns väldigt skönt, jag har fart fram och tillbaka och försökt få ihop mitt schema med alla. Så, nu behöver jag inte börja packa imorgon utan kan vänta tio dagar extra. :) 

Klockan tjugo över sju stod jag i den omänskliga kön utanför Amerikanska ambasaden igår. Men äntligen, äntligen är allt klart. Vi drog en repa på Stockholms gator innan vi begav oss hemåt. Jag lyckades hitta min efterlängtade kavaj och en sommarfin skjorta. Sedan presenter till familjen: En Kosta Boda skål i svart och guld, en bok om det typiska Sverige och det "svenska". Sist men inte minst "Sju sorters kakor" in english, mormors fina förslag. Sedan ska lite detaljer till (som Ahlgrens bilar osv) och så en present till Kristen, min värdsyster. Kristen har även graduation i Santa Fee i dagarna jag kommer, måste hitta någon liten present till det med :)


Ikväll blir det partparty med tjejerna.
Tjugo dagar kvar, mums! ♥

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0