Look how they shine for you. And all the things you do.

Underbara dagar i Sthlm med min andra hälft, välbehövd tid. Ursh vad jag kommer att längta efter henne. Längta efter vår kemi. Vårt sätt att vara. Våra idéer. Längta efter en av mina bästa vänner oslagbara ord och stöd. Vi intog morbror Mickes lya på Kungsholmen, studerade NK's samtliga kvinnliga affärer mycket noga och åt världens godaste middag på Italiano. Toppat med lite hotellvistelse och mysiga stunder fick jag med mig en DKNY-neccesär, hårprodukter och underkläder hem, ja ja ja! Jag går fortfande på lyckorus -jag har investerat helt själv i min alldelles första egen-investerade Donna Karen ägodel. Hihi. Mums mums mums. Jag blir som ett litet barn i en godisaffär när jag sätter foten i Donnas imperium av väskor, kläder, skor. Jag blir så barnsligt förtjust i hennes livsverk att hjärtat slår trippelvolter när jag är omgiven av hennes väskor märkta med de fyra bokstäverna i gyllende broddyr. Hur förklarar man en sådan kärlek tro?

Nu är äntligen allt klart på Florida-fronten. Jag har fått läsa min värdfamiljs papper, de har fyllt i "Guitar, Golf, Weightlifing, Family Activities, Shopping" mm på intressen. Jag har en sådan oerhört stor längtan! Mitt datum närmar sig, jag börjar high school om TJUGO DAGAR. Och just nu sitter jag och kan inte slita mig från att prata med min värdsyrra Kristen. Världens underbaraste tjeja. Ursh vad jag ogillar tidsskillnaden. ÅH VAD JAG LÄNGTAR EFTER ATT FÅ BLI EN AV THE MAYERS!!!

P&K

Kommentarer
Postat av: Alice

Yellow-coldplay! Älskar den låten! Älskar Coldplay!



HA DET BRA



// COLDPLAYLOVER!

2009-07-29 @ 01:34:39
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0