WEST PALM BEACH, BABY!

Efter att ha ringt till New York och försökt få dem att tänka om i två veckors tid, har de nu kommit fram till att det är Florida som ska göras osäkert av Louise Larsson the next couple of ten months! Jag har haft världens mest underbara värdfamilj som inte har gett sig, utan fortsatt att tillsammans med mina älskade mamma och Micke kämpa för min placering hos The Mayers. WEST PALM BEACH, BABY!

Så, Florida var det igen! Min skola börjar den 17:e augusti och jag tillhör nu åter igen "The Tigers". Tre ord I am happy. Idag får jag förhoppningsvis mitt datum, jag hoppas stenhårt på den 11:e med världens bästa Jessa men det kan mycket väl bli den 4:e... Nu finns det så många saker som ska hinnas med och människor som ska träffas. Speciellt det sista. Men ni får åka på semester till Florida! Gör ni det så lovar jag att lära er surfa! Deal? :)

Min stad ligger i West Palm Beach, vilket tillhört countyt Palm Beach som sammanlagt har 1 131 184 invånare. Lägger ut adressen och skypenamn innan jag åker.

PS. Ni vet det jag skrev om att allt har en mening och att jag säkert skulle bli uppäten av en haj i Florida... Min värdsyster har försäkrat mig om att även om hajattacker har skett ett antal gånger på deras strand så har det aldrig varit något problem. (...) Vattnet är så klart att man ser om det kommer en haj. Hehe, jag kände ironin men försöker även här vända det positivt: jag har alltid velat prova om man kan sticka fingrarna i hajens ögonen om man skulle bli attackerad. Jag läste om en kille som lyckades undkomma på så vis... Jag har dock inte bestämt mig för om jag tänker åta några sådana åtgärder av ren nyfikenhet, vi får se - jag återkommer! DS.

Love,
Louise


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad kul för dig!! Håller tummarna för att det inte blir några hajattacker ;)

2009-07-22 @ 11:35:00
URL: http://www.picturethis.devote.se
Postat av: Amanda

Hej, jag är intresserad av att åka på ett utbytesår och ndrarr vilken organistion åker du med?

2009-07-22 @ 11:53:09
URL: http://movies.bloggsida.se/
Postat av: Amanda

undrar*

2009-07-22 @ 11:53:30
URL: http://movies.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0