I'll be back before you know it!

Jag vet fortfarande inte hur jag ska kunna förklara födelsedagen. Inte så tokig 18-års dag med överaskningsfest och alla nära omkring sig. En helhärlig kväll med många skratt. Jag kan dock inte förstå att ingen riktigt fullt ut lyckades försägasig. (Jag står för 93 % av världens nyfikenhet.) Och ändå har ni kunnat lyckats hålla det hemligt... Hur? Hela kvällen gick jag omkring i min egna värld utan att riktigt förstå vad som hände, glad och lycklig över hur underbara människor jag känner. I efterhand önskar jag att jag hade berättat hur mycket jag kommer sakna er och hur lycklig ni gör mig! Resan är bara i 10 månader, I will be back before you know it! Jag önskar att jag hade haft mer tid att kunna prata med alla, försökt förklara min glädje.-  Istället får jag göra det under alla de stunder vi ska spendera ihop i sommar. Fy fasan vad jag är sommartaggad! Hur som helst, tack så jättemycket för att ni kom, för alla fina presenter och för att ni förgyller mitt liv - jag ser fram emot en framtid tillsammans med er! :)

Tack S & J, det finns inga ord som på ett rättvist sätt kan beskriva hur tacksam jag är. Inte bara för allt ni har gjort utan för att få ha er som bästa vänner, ni är bäst och ni gör mig lyckligast i världen!  ♥



Sedan har jag haft världens bästa midsommar tillsammans med Lisa, Lovisa, Josse, Bea och en hel drös med tokiga grabbar på Felix land :) Dans runt midsommarstången, underbart god mat, trevligt sällskap, galna lekar, bad, skratt & sol! Mums filibabba! Och nu ska jag fixa i ordning allt här hemma för lite lördagsmys. Ledig imorgon och kommande vecka, har knåpat ihop en galet bra planering! Yeay!


 









P&K

Kommentarer
Postat av: s,

<3

2009-06-20 @ 22:58:45
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hoppas du hade en kanonkväll. Det hade jag! Du är underbar :)

2009-06-22 @ 16:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0