I know I would get along with Becky Bloomwood!

Jag upptäckte nyss att solens strålar har hittat till vårt avlånga land, det är vi vill ha det! En måndagsförmiddag som denna spenderade jag med Lovisa och en repa på staden. Jag älskar repor på staden. Som Norrköpingsbo är man föga van vid att halva stan har samma topp som man själv har spanat in, everything goes round round here. Men lika kul är det att dra repor, ändå. Hittade ett par ljusblå Dieseljeans och vitribbat Monkilinne. Och åt en väldigt god Hetgrek på Sandy's.


Har förövrigt inte fått någon placering än i USA. Kanske endar jag up i en liten stad mitt i ingenstans på västsidan, kanske gör det hela mitt år till det bästa. Har dock inte gett upp hoppet, har idag kontakt med himla hjälpsamma människor på Svenska Klubben i Tamba Bay. Och är The Sunny state inte menat för mig så har jag åtminstonde fått väldigt bra kontakt med sju släktingar i Florida som jag tidigare bara hört talas om. Vissa har idag blivit riktigt nära och planerar redan för min collegeframtid där i Miami. Haha, vi får väl se - en sak i taget! ;)

Nu - Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha!
P&K 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för din röst. Tyvärr har dom klantat sig och alla röster som hade kommit in försvann. Undrar om du kan rösta om och klicka på det rosa snäckskalet?

Tipsa gärna vidare länken till dina vänner och be dom rösta dom också.



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=261

2009-06-15 @ 21:28:40
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: R ♥

Ja, det är det verkligen! :)

Vill du flytta till USA? Kul att ha släkt i Florida, en av mina bästa barndomskompisar flyttade dit men nu är hon tillbaka i Sverige!

Härligt med bättre väder, imorgon ska det bli riktigt fint i Stockholm (:

2009-06-15 @ 21:41:36
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: R I T A ♥

Åh, jag förstår! Ballt :) Gud vad kul att vara utbytesstudent i Amerika ^^

2009-06-15 @ 22:04:41
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0