Queen of the supermarket.

Det finns så mycket glädje laddat i människorna med studentmössor på huvudet. Så mycket förväntan i deras ögon. Så mycket iver i deras kroppar. Så mycket frihet i deras sång. Åh, jag vill åka bort och utforska världens alla hörn. Jag vill komma hem och ta studenten! Jag vill upptäcka nya sorters känslor och jag vill hitta en anledning att stanna kvar och kämpa.

Efter fina utspring och SötaStephie-firande så väntar nu en mysmyshelg och så juni, juli, augusti - månaderna jag lever för! Grilla, tälta, mysa, bada, träffa nya människor, dansa, skratta, uppleva, mmmmmmmmmm sommar! 

Nu ska jag mysa vidare med Sierra Leon och SATC. Myselimyspuss.

Kommentarer
Postat av: bea

Sv: HIhi, det där låter som en superduper idé så plankstek på deli nästa vecka it is :D



Pussar

2009-06-12 @ 13:27:11
URL: http://beatricer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0