Shoemania and a glass of juice.

Hela dagen har spenderats i sängen, med undantag för skapandet av en blåbärssmoothies och lite mat. Sovmorgon efter en mycket trevlig gårdagskväll med först grillning hemma hos moi, bara njuta av mäniskorna i basgruppens sällskap och god mat. Mårten höll tal, Henke hade skrivit en jättefin dikt och så fick jag ett inramat, superfint foto med två bilder på basgruppen utklädda och så en på mig, följt av en söt "lycka-till-i-staterna"-text från hela basgruppen. Personliga saker är det bästa som finns! Och så var laserdomets entré ett faktum, tjejerna tog täten som lagbildare och körde på rambotema. Första timmen bestod av intensivt dödande, det var blodigt krig! Fjärde timmen låg alla ner och sköt på varandra. Jag ska då aldrig ta jobb som Ms Bond, känns inte riktigt som om jag har de rätta förutsättningarna... Magmusklerna fick jobba hårt av allt skratt och kvällen vart mycket lyckad! Och dagen i sängen har spenderats med filosofiboken. Imorgon ska uppdraget in, skåpet tömmas och mitt sista ph avverkas. Den där läskiga känslan har släppt totalt, jag är bara taggad till tusen. Nu jäklar, det här ska bli den bästa sommaren någonsin! Och imorgon är det bara sex dagar kvar till artonårsdagen, yay! ♥

Nu ska jag fortsätta spendera tid med Kierkegaard och Nietsczhe.... mumma! (Och sedan kan man alltid hoppas på att Sof knackar på med glass & OC! hihi )



P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0