Perhaps your head can teach your heart something.

Jag har börjat anteckna min ekonomi grundligt (läs utgifter!) och jag har insett att jag kastar i väg alla pengar på jordgubbar. Som ett gift kan de små liven vara räddningen på en hård dag vid poolen, eller något sådant. Efter en natt hos Sof tvingade jag med henne att gå till Lundby och köpa jordgubbar och träffa Johanna. För att sedan spenderade gårdagsnatten hos henne med SATC och jordgubbar. Dagen idag har det jobbats, jag riktigt längtade efter att jobba när jag vaknade imorse. Hur är det ens vara möjligt att göra något sådant en dag som denna? Trevliga kollegor, thaimat och roliga kunder - mitt undermedvetna måste ha kännt på sig vad som skulle ske! Och återigen är jag tillbaka hos Johanna, med SATC och jordgubbar. Jag har en jättestörande förkylning som inte går bort, jag har tur som har föräldrar som binder fast mig vid trän så att jag inte kan springa när jag är sjuk...  (Jag är ingen bra förebild för mig själv när det kommer till träning och att lyssna på kroppen! ) Vi har tänkt spendera kvällen med C, M, S & C och riktigt god mat. Därefter ta en sommarnattspromenad runt hela Marby och är det inte för kallt kanske ta årets första dopp. Yay!

Nu ska jag springa ut och baka dumlecupcakes till myskvällen med Johanna! ♥
P&K

Dethär är min största rädsla
Min största spänning
Min största förväntan
Min största utmaning


Blev fast när jag hittade vår Thailandsmapp 06/07 - Underbara resa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0