Idag är den första dagen på resten av mitt liv.

Det skulle kännas otillräckligt att säga att konserten med Bruce var bra. Det skulle inte kännas rättvist. Mitt konsert-cv har börjat växa allt med åren då jag upptäckt vilken ren livenergi det förmedlar. Bruce är livsenergi. Så mycket mer än bara bra. Vi hoppade på tåget på fredagmorgonen till huvudstaden, checkade in på hotellet, slängde i oss mat och började köa. Väl där träffade vi fyra trevliga kunskapskillar. Och så förgyllde det amerikanska yrvädret vår kväll med gura och gudomlig röst. Efter världens godaste nattsömn upptäckte vi vid frukosten att hotellet vi valt även var populärt bland vår röd-vita grannbefolkning. Danmark hade intagit Stockholm, huvudstaden, på Sveriges nationaldag. Och trots att vi befann oss på hemmaplan inför kvällens match så var marjoriteten danska fan, mmmm -så oerhört frälsta vi är i vårt land...

Vi kunde även konstatera att tiden går så mycket snabbare i Sthlm, vi sprang mellan affärerna. Och lite shopping senare befann vi oss klockan halv åtta hemma igen. Helgen var otroligt lyckad och nu är vi tillbaka i hemstaden. Jessica och jag har tagit en söndagsrepa idag på staden, en korallrosa klänning råkade hänga med hem. Därefter har Deneisé och jag varit duktiga och handlat potatis och beanaesesås i mängder. Bästa basgruppen ska ha avskedskvällen imorgon. Och nu har jag varit duktig och lagt upp några bilder från fredagen, jag är så oerhört dålig på att hinna med det. Och Im inlove with the queen of the supermarket ekar i mitt huvud och jag kan inte sluta sjunga på Dancing in the dark. Speciellt i duschen.


Underbara Lovisa


He's like... born in the USA!

Ja , någon var ju tvungen att försöka stå upp för färgerna som bildar grönt...

P&K

Kommentarer
Postat av: Lovisa

det är helt magiskt om man tänker tillbaka på helgen som har varit och allt vi har hunnit med. Att bara få höra hans fingerdrag på gitarren var helt underbart. Tack ännu en gång för en helt underbar helg tillsammans med en fantastisk person <3

2009-06-08 @ 09:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0