These are better days.

Nu har jag den där spralliga känslan i hela min kropp. Jag kan inte sitta still, vill bara dansa omkring och sjunga med i hans sånger. Nu väntar en ledig helg med en massa mumsigheter. Imorgon förmiddag går tåget till huvudstaden med Lovisa, incheckning på hotell, god lunch och så ska vi köa som riktiga fans (med risk för att vi fastnar i någon fancy butik på vägen dit och blir kvar hela dagen!) Bruce Springsteen på Stockholms stadium, mmmmmmmm. Lördagen i huvudstadens affärer. Söndagen träffa Jessa och så fixa till måndagskvällen med Deneisé då det väntas avskedsfest med klassen! :)

 En underbart regnig torsdag som denna har spenderats i fiosofiboken för att därefter förgyllas av en underbar lunch med Sofie & Ida. Nu ska jag hoppa in i duschen och sjunga vidare, packa & mysa ner mig med en riktigt bra film!

Och jag är barnsligt förtjust i tanken på att vakna upp i morgonbitti! :)

P&K

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Helt sagolikt, helt magiskt, helt underbart :D Imorn är det du & jag och många fler som dansar och hoppar när vi hör hans magiska röst! :D ÅHHHHHH <3

2009-06-04 @ 22:14:23
Postat av: Tiffany

När är det du åker gumman?

2009-06-07 @ 00:11:13
URL: http://dindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0