What a feeeling.

Om tre och en halv timma anländer basisarna med ett glatt humör. Det känns så knas att dethär blir det sista vi gör tillsammans. Avni bad om att få min skåpsnyckel idag, tömma mitt skåp och symboliskt lämna skolan. Det känns så... skumt. Men jag är så oerhört laddad! Familjen har fått stränga regler om hur de ska bete sig de sista veckorna innan avresedatum (som faktiskt inte är än på ett tag, jag har en hel svensk sommar att njuta av!). Inget "sista-kvällarna-vi-umgås-på-ett-helt-år"-snack, inga sad feelings.. Det är ju bara tio månader det handlar om?! Det kommer gå så himla fort! Sedan är jag hemma igen! :)

Och nu väntar en underbart härlig avskeds-grillkväll med basgruppen följt av nattspel på laserdome. Imorgon väntar en lång sovmorgon och strängt filosofiplugg. Sedan ska jag vara klar!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0