05.11.09

Hade precis ett LÅNGT samtal med min bästa Yankee Jessa! Längtar så att jag blir galen! ♥ Och på tal om New York så vann NY Yankees World Series igår, vilket har varit dagens stora samtalsämne. Sport är minst sagt en viktig del av den amerikanska vardagen, jag kan inte klaga - jag älskar det! Imorgonbitti är det pepprally och så frukost på Starbucks med tjejorna. Fick ett mail idag där ni berättade det snöade hemma, vi har nu såhär på kvällskvisten 23ºC och vet ni vad? Julen närmar sig! Mumsfilibabba! Så, nu ska jag komma i lite vinterstämningen genom att tappa upp ett bad och tända upp en massa ljus! Imorgon väntas en trevlig kväll ute och lördagen ska spenderas i Jupiter hos Konrads familj! Kanske tittar in hos Tiger och Elin, får väl se vad som hinns med hehe. :)

LOVE!


5150 South East Sterling Circle
34997 Stuart
Florida USA

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0