11/11, At least I know I'm free.

Veckan blir så mycket mer motiverande när man har en dag off såhär fint mitt i alltihopa! Det passade perfekt med Veterans' day idag, så, tack alla patrotiska medborgare som har gått ut/är ute i krig för detta härliga land! Igår hade vi minneskonsert i skolans aula. Krigsveteraner gästade, tal hölls, skolbandet spelade hymns tillhörande de olika områderna: Navy, Coast guard, Marines, Air Force & The Army, när dessa melodier framfördes ställde sig elever och lärare som har familjemedlemmar som bidragit i diverse områden upp för att representera sin familj. Mäktigt! At least I know I'm free, listen & enjoy!

Nu ska jag ta tag i min underbara marinbiologi, imorgon börjar vi dagen med ett fint prov!

Och eftersom att det nu officiellt redan är torsdag hos er så GRATTIS MICKE! ♥ Jag önskar dig världens bästa dag, love you!


PUSS


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej! Anna, Lovisas kompis här :D



Måste bara säga att din blogg är riktigt rolig att läsa, du verkar ha det så himla bra och att Florida-livet passar dig perfekt! :)



Nu är det så att jag, mamma, pappa och syrran ska åka till Miami den 18:e december och tänkte därför höra om du har några tips på vad man inte får missa?! :) Det skulle även vara jättekul att ses om du har tid och få se hur ditt amerikanska liv är!



Ha en toppenhelg!

Kram Anna :)

2009-11-14 @ 14:22:58
URL: http://writingoutmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0