Lycklig.

Sitter här alldelles glad i hela kroppen, fylld med kärlek! Helt rörd i hjärtat. Idag fick jag ett paket från världens bästa familj fyllt med svenskt godis av alla sorter (lösgodis!), tidningar och brev från en hemskt massa kära människor hemifrån! ♥ Det var inte bara ett paket fyllt med godis, det var ett paket fyllt med kärlek -ett paket fyllt med en bit av "home".  Jag älskar er så fruktansvärt mycket, min underbara familia! Och så tack Anna, Kamil & Martin, ni är underbara!

Detta bloggande är ju delvis en del utav mitt & Jessas projektarbete, men om jag ska vara ärlig så har tiden inte riktigt räckt att uppdatera lika ofta som planerat. Ni vet att jag som människa tycker om att planera och här händer saker varje dag! Och det är ju så det ska vara?! Men på efterfrågan om uppdatering så kommer här en kort liten update från Staterna. Jag trivs så otroligt bra här, jag har fått vänner för livet -träffat otroligt intressanta människor och upplevt så mycket mer än jag någonsin kunnat föreställa mig! Dethär är bland det absolut bästa jag någonsin har gjort! Hemlängtan landade mer eller mindre en dag för 1,5 månad sedan och försvann illa kvickt. Självklart finns en längtan efter min underbara familj och världens bästa vänner, men dethär äventyret är ju nu. Jag har hela livet på mig att spendera med er!:) Mina classes går väldigt bra, det är roligt framför allt! Jag har börjat få mer kontakt med surfkretsarna här omking, jag tycker väldigt mycket om det stuket av människor, de lever livet i "Florida-takt" och är inte sena med att bjuda in till fester, middagar eller bara fånga vågor in the sun. Och letar nu efter en klatchig bräda, behöver en egen nu!

Varje gång ett brev hittar in i brevlådan så blir mitt hjärta varmt, tack för dem allihopa, ni är underbara! :)

Dan fyller år idag så nu blir det mysmiddag! Sedan ska jag krypa ner under mitt täcke med en Marabou och läsa mina brev & se på Playa del Sol. En liten bit av Sverige, en liten bit hemifrån! :)


En bit av alla godsaker som världens bästa familj skickade!

With Love,
Louise


Kommentarer
Postat av: angelica

Oh, underbart! <3 :D Du är fantastisk.

2009-11-04 @ 11:55:50
Postat av: SOFIE

Ååh, gottigt:D:D <3

jagälskardigavhelamitthjärta

2009-11-04 @ 12:30:20
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0