Weekend in Halloween-land.


Lyssna på låten samtidigt som ni läser, lite lätt halloweenstämning... buu

And I wonder why nobody can take me serious...



Horrorhouse in a close neighborhood.

Kor, me & Jac, wednesday.

Jag har överlevt helgen i Halloweenland. Inte för att amerikanare på något sätt firar dn högtiden, haha... Redan när jag kom hit i augusti så fanns det ett hus i ett nära bostadsområde som hade trädgården full med gravstenar, självklart har jag och Hunter hållt detta hus under utvecklingens uppsikt och däruppe har ni resultatet! Kristen var hemma under helgen och igår åkte vi till en lokalkänd restaurang under en av broarna för att äta födelsedagslunch då Dan fyller år i veckan, vi tog därefter en lång promenad i hamnen, pratade och delfiner gjorde oss sällskap. Sedan åkte vi hem och hade en helt hemskt underbar afton med god mat och oräknika mängder skratt! Ni vet hur mycket jag avskyr skräckfilmer, jag såg fem stycken (!!!) igår - kan ni förstå vilken inverkan the yankes har på mig?! Galet!

Vi har även haft en vecka som gått, mina fyra mid-terms prov gick kanon och i torsdags spenderade jag natten med Kori & Jacqueline vartefter vi hade fredagen ledig och åkte till stranden. November - och bara ett samtal och en handuk ifrån så finns stranden runt hörnet. Hur kan man inte kära ner sig i denna plats?!

Idag har jag dessutom gjort svenska pannkakor med jordgubbsylt & grädde, inte riktigt som mormors smarriga men mumsåmys! Nej, nu har jag pratat på alldelles förmycket och har bråttom ut!

Tjugotredagar♥

With Love,
Louise

Kommentarer
Postat av: Carina

Du är fantastisk i din maskering. Mysig helg med familjen och många skratt, du gör mig så glad.

Kram mamma

2009-11-02 @ 09:56:26
Postat av: Jacqueline

Jätte roligt att läsa om hur high school är i FL. Men var i FL bor du? Bodde i Orlando förra året ;P

2009-11-03 @ 09:40:55
URL: http://circo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack min bästa<3

Snart kommer jag!!! :D :D :D

<3<3<3<3

2009-11-03 @ 10:39:59
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0