Första Advent ♥


Vi har firat första advent i solstatens kusten med att göra en stor hög svenska pannkakor med sylt och grädde till frukost. Därefter pyntade vi granen och packade ihop vår strandväska och stack till stranden.

Idag har vi varit här i hundratio dagar.  För ett år sedan satt vi och dagdrömde om vart vi skulle hamna, vad som skulle hända och vilka vi skulle träffa. Idag har vi levt hundratio dagar av vår dröm & njuter av allt som äventyret medför. Vi tänker på er och längtar efter er. Men framförallt hoppas vi att ni mår helt underbart bra hemma i vinterkylan.

Kramar,
Louise & Jessica


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag längtar efter er tjejer <3

2009-11-30 @ 14:12:11
Postat av: Thea

Hej jag har precis börjat läsa din blogg som är jättebra! Men jag har en fråga har både du och din kompis åkt som utbytesstudenter till USA? :) Isåfall vart bor hon :)?

2009-11-30 @ 22:32:01
Postat av: Jessica

Baby girl jag saknar dig redan!

2009-12-03 @ 05:14:32
URL: http://jessicajingblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0