God natt Florida, God morgon Sverige!

Tre fina månader har spenderats i landet häröver på andra sidan jordklotet, helt galet vad tiden sticker iväg! Imorgon är det Krigsveteranernas dag, vilket innebär ledighet. Jag vet så väl om att min kropp behöver sina sovtimmar, ändå ska jag hålla på och trotsa med att vara vaken in i det längsta. Men kände att jag behövde ta tag i att svara på lite mail och uppdatera mig lite om vad som händer därhemma, hänger inte längre med i alla människor och händelser - men det är väl ett gott tecken på att jag fokuserar på rätt saker antar jag! :) Ikväll var det säsongens sista volleyball-game och vi vann stort! Go tigers! Vartefter jag, Kori, Jac, Jillian & Kristie åkte till Coldstone - ett trevligt ställe där man väljer glassort och så tillbehör såsom strössel/twix/butterfingers/chocholatechip/nötter etc och detta knådas ihop till en liten fin godsak. Mums så onyttigt amerikanos, valde dock en mango/ananas-smoothie! Sedan satt vi ute och njöt av de fläktande palmerna, känns så underbart att kunna njuta av varma novemberkvällar som om man vore på permanent semester. Att bara behöver slänga på sig ett par shorts och linne och sticka ut. Det är underbart!

Och nu har jag legat framför datorn på min fina säng, ätit svensk kexchoklad och lyssnat på Melissa Horns ljuva stämma, tycker väldigt mycket om hennes nya platta! Och faktiskt ska jag vara duktig nog att krypa ner under täcket, imorgonbitti är mitt morgonschema att springa innan solen blir för het, simma ett par längder i poolen, äta frukost till O.C., laga lunch till mig & Kori som kommer runt tolv, därefter ska vi åka till lite surfshops runtomkring staden. I samma kategori som tattuerings & Hilfiger-syndromet (gör man en tattuering vill man göra två, och köper man ett TH-plagg vill man gärna ha ett till) däri ligger även surfing. Hela ens existens får som en litet ständigt sug att alltid vilja åka till stranden och lägga sig på den blöta brädan för att paddla sig ut.

Nu ska jag krama kudden och drömma mig bort. Och för flera av er står föreläsningar och jobb på schemat om bara ett par timmar, ha världens bästa dag!  ♥

With Love,
Louise

Kommentarer
Postat av: Angelica

"Att bara behöver slänga på sig ett par shorts och linne och sticka ut. Det är underbart!" Oh jag förstår att der är underbart. Här hemma är det tjocka jackor, halsdukar och paraplyn. Det är grått och trist. Jag längtar efter att snön kommer, men det har vi ju inte varit bortskämda med de senaste åren..



Jag blir lycklig av att läsa att du har det så bra gumman!! <3 LOVE

2009-11-11 @ 10:42:29
Postat av: SOFIE

Älskling!!! Gosh vad jag längtar att få se hur du har det på Riktigt, snart! Längtar ihjäl mig!

Det låter som att du har planerat en riktig höjdardag där! Jag tror du kommer få världens bästa. Nu måste jag springa iväg på matte c, inte sådär YEAY! men du vet..livet är inte lätt när det är svårt ;p

Jag älskar dig L.Larsson<3

2009-11-11 @ 15:11:34
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: SOFIE

och juste, jag lyssnar med på melissa horn nu, hihi! =)

2009-11-11 @ 15:13:02
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Världens bästa Linnéa ;)

Åh, en massa glass, en massa sorters glass, en massa glass med massa olika tillbehör - jag tror verkligen jag skulle drivas där borta ;) ! Det är så sjukt jäkla härligt att höra hur bra du har det där borta kära du!



Jag älskar dig <3

2009-11-12 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0