och vi kan gå ensamma igenom stan.


Nyduschat litet yrväder på andra sidan Atlanten.

Har varit ute och gått en lång kvällspromenad med vår svarta labrador Emma och sitter nu här nyduschad och lyssnar på Ledin haha, redo för myskväll. Imorgon är det dopparedagen för många häröver - jag började läsa Twilight böckerna för att bevisa att man kan gå igenom fyra böcker utan att få längtan efter att bli biten eller bli beroende. Ha, där fick jag! Imorgon ska vi ett stort tjejgäng på midnattspremiären av New Moon och innan dess ska vi till ihop (inter. house of pancakes) för att äta "frukost". Fredagen har vi ledigt, ohla bahdoubla vad mycket glädje en ledig dag kan innebära! Ska försöka ta och laga ihop något svenskt till middag, för Alex, min organisationsrepresentant tog med sig den efterlängtade Lingonsylten från Ikea. Wihu! Så nu ska jag visa amerikanarna hur man äter riktiga köttbullar med potatis, vilket de tycker åter helskumt och jag - helgott!

Så vad saknar jag ifrån det novembermörka landet i norr? Bubbelvatten, konstigt nog inte populärt i staterna, Lohmanders bearnaise-sås & polarbröd med skinka, ost & gurka. Ah, så gott! Nu ska jag göra en stor melonsallad och se på John Mayers releasekoncert av nya skivan i Beacon Theatre in New York från igår. ♥
 
PUSS & KÄRLEK!
Louise


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är så himla söt hjärtat =) <3

2009-11-19 @ 14:29:08
Postat av: Fanny!

och från USA, så saknar jag dig louise<3

2009-11-19 @ 16:19:30
Postat av: Anna

Åh! New Moon är underbar! Vad tyckte du om filmen? I <3 it! :D

2009-11-20 @ 22:28:16
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0