South Beach, Miami & Lock-in

Hej hallå alla vinterglada svenskar! Är nyss hemkommer ifrån ett såkallat "Seniors Lock in", efter att igår tagit hem segern i årets sista och viktigaste footballmatch mot Jensen Beach så låstes seniorsen in i gymnastiksalen. Där inne sysselsatte vi oss hela natten med att leka lekar, prata, se på film & bara ha allmänt trevligt! Mer amerikansk high school finns inte.

Igår morse begav Debbie & jag oss tidigt, tidigt till Miami Beach där hon skulle på sitt årliga tränings-event. Människor från hela världen och självklart detta enorma land var där - och jag aldrig sett så mycket muskler på en och samma plats- för att inspireras, upptäcka de senaste fitnessverktygen och träningsmetoderna. (Debbie är nu inne på en yogametod som innebär att man står på en surfingbräda i vatten och tränar,  haha jag återkommer med rapport om hur underbart bra min balans klarade den fina utmaningen!) Så klockan sju befann vi oss på ett riktigt fancy hotell på Miami Beach och jag åt en stor och goood hotellfrukost, amerikanska hotell är inte vidare kända för att ha stort frukostutbud -då de flesta inte äter frukost här, och då jag är en riktig frukostmänniska så njöt jag! Åt äntligen macka med skinka på, tre månader sedan sist (!) kan få ett litet sug efter polarbröd med skinka och gurka, mumsmums! Därefter tog jag bussen till South Beach där jag strosade runt i en massa härliga affärer och låg på stranden större delen utav dagen. Hittade en massa sköna svenskar på Quiksilver ifrån Götelaborg. Miami, sex stjärnor av tre!

OCH IDAG ÄR DET FAKTISKT DEN 14:E NOVEMBER, JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT NI KLARADE AV ATT FIRA DET UTAN MIG - VI BEHÖVER EN EXTRA DAG ATT FIRA OCH HÄR HAR VI DEN. DEN KOMMER GÅ TILL HISTORIAN! ♥

Nu ska jag försöka få lite sömn innan min representant Alex från Explorius kommer hit för sitt kvartals-möte. Och ikväll står Jackies hus på schemat!:) Hoppas ni har det finfint därhemma (& på GranCan)!♥

LOVE
Lojsaaan


Klarblå himmel



South Beach

Jacqueline!

Kori & I show our Tiger-pride, grrr!


Kommentarer
Postat av: SOFIE

jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig. jag älskar dig av hela mitt hjärta. du är min andra hälft, och i och med dessa nittiosex dagar som nu passerat, så har vår vänskap vuxit sig nittiosex gånger starkare!!! Ican't wait to see you<3 You have no idea.<3

2009-11-15 @ 11:30:26
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Mooiii

Vad fina bilder,vad har du för kamera? :)

2009-11-17 @ 18:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0