And drown me in love.

Måndag, igen och jag är fylld med energi. Musik, kramar & ord kan verkligen resa en upp på fötter igen när saknaden biter i bröstet. Ingen har sagt att det ska vara enkelt, men jag lär mig saker varje dag. Tack! ♥  

Torsdagen spenderades med min marinbiologi-klass vid havet. Santa Lucea, Rocky cliffs, Jensen Beach & Bathtube Beach besöktes. Vi stod ute med vatten till knäna när killarna började skrika sharkfin, hehe de hann knappt utala orden innan jag stod långt uppe på torra land. Likaså sprang jag igår ut i trädgården påväg till min granne när en 1,5 m lång svart orm, och då pratar vi inte en liten huggorm icke, ringade framför fötterna på mig. Nja, jag kommer nog aldrig riktigt vänja mig vid de här underbara djuren. 

Ilördags skjutsade Debbie in mig till West Palm och The Gardens mall där jag strosade omkring i sex timmar, var väldigt skönt att bara få ta sig tid att titta på det som behövdes! Jag antar att jag spenderade en hyfsat lång tid inne på Abercrombie & Fitch, två par jeans, flip flop & en tröja senare stod jag i kassan när en av de anställda kommer fram och frågar om jag bor här eller om jag är här på semester. De frågade sedan om jag skulle vilja börja jobba hos dem och berättade om möjligheten att jobba sig upp i kedjan. De använder sig av de anställda som modeller till advertising etc. Tyvärr får jag inte jobba för min organisation under mitt utbytesår, men jag ska tillbaka i veckan & diskutera framtida jobb. Lite kul att hon frågade i vilket fall, jag är kär i affären, och som sagt, kanske kan jag ha användning för det i framtiden om inte annat! Gårdagen spenderades på golfbanan med Hunter, jag har en liten bit kvar innan jag kan möta Annika & han fick sig ett väldigt gott skratt!

Nu ska jag plugga spanska & snöra joggingskorna, ikväll blire myskväll eller roadtrip med tjejerna, man vet aldrig hur kvällen slutar här! ♥

Love,
Louise


Kommentarer
Postat av: Frida

Fy sjutton med ormar och hajar! Speciellt ormen!! Hajarna känns mer overkliga på något sätt, men jag kan tänka mig hur fort man springer om man ser en fena. Även om jag faktiskt råkar veta att man ska gå upp sakta för att inte skvätta och få hajen att tro att man är en säl eller något. Så sa de iallafall i Syd Afrika.

Hur som helst. Kul att läsa att du har det bra!

2009-09-22 @ 15:48:32
URL: http://addox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0