September 28, 2009

Här i Florida är flexibilitet ett av de mest användbara redskapet för en lyckad dag. Folk ändrar, drar bort och lägger till. Man vet aldrig hur dagen slutar, vilket i sig är en intressant historia. Floridanianer fångar väl på sätt och vis dagen helt enkelt!

Planen med att spendera helgen i Key West störtade när vi satt i bilen, med badkläderna nerpackade och humören på topp - då vår granne (som D&D är juridiskt ansvariga för) fick en hjärtattack. Så familjen spenderade ända in till nattetimmarna på sjukhuset, och turligt nog klarar han sig! Inte lika roligt som The Keys nej, men det kommer fler chanser. Lugn poolsöndag och Hunter hämtade mig vid tiotiden för en kvällstripp till Walmart för inköp av skivor, här använder vi oss av spontanitet som sagt. Day off from school idag, vilket resulterade i West Palm shopping med Michelle, Nikki & Taylor. Och party hos Misch som fyller 18. Kommande vecka är spiritweek med allt vad det innebär, pepp pepp pepp. Halloween närmar sig, en månad kvar, och affärerna är fyllda med pumpor, kostymer och orange-svarta prylar av alla slag, jag är i Halloweenland. Jag har dessutom kommit på vad jag ska vara utklädd till, mohaha! Nu har jag spanskaplugg, sedan ska jag krypa ner under täcket!

Det var extremt skönt att få höra era röster i helgen! ♥
Jessica, love, jag är så stolt över dig och stöttar dig i alla dina val!

Love


LoveLoveLove!

Misch eighteen years!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0