05.09.09

Äntligen, äntligen helg! LÅNGHELG! Fredagkvällen spenderade jag med Dan & Debbie, vi lagade "svenska" köttbullar á la mammas recept & såg på inspelade konserter med Bruce & Dave Matthews, toppat med glass. Det är helt galet vilket stort glassutbud det finns i Den nya världen. Bananpajsglass? Eller lite glass med nachochips-smak kanske?

Imorse vaknade jag runt sju, huvudet har vant sig av skoltiden, jag har kommit in i Eclipse så jag låg och bara sträckläste. Är en riktigt liten boknörd, inte för att jag har så mycket tid till att läsa - men så fort jag får chansen så njuter jag! Kilade sedan upp och gjorde pannkakor på mormors vis, "svenska" pannkakor smakar ännu bättre i USA. Så om ni är sugna på pannkakor tycker jag att ni ska åka till USA och göra dem, litet tips sådär bara! Förövrigt är idag en regn- och mysdag även i landet over here. Jag ska sticka ut till löpbandet och träna lite nu, slänga mig i poolen och se lite OTH - kan inte sluta vara lycklig över att Lucas & Peyton ska gifta sig! Hihi.

Sedan ett stort grattis till Simone som fyllde stort igår, hoppas det kom fram i tid!

Världens största kram till er därhemma, ni finns i mina tankar!♥


Love,
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0