Destination Orlando.

Veckans bästa dag är här igen! Som tidigare inlägg talade för så låg en sorgsen ton i luften dagen i ända, elfte september, men vädret var på topp precis som allas fredagshumör! Runt lunch var det student origentation i cafeterian för alla nya elever. Jag träffade en av de andra utbytesstudenterna, som heter Kris, också är senior och kommer från Colombia. Dock pratade han inte så väldans mycket engelska. Det ska finnas en norsk kille på skolan, men jag har inte lyckats finna honom än. Leadership-klassen höll i orientationen och jag lärde känna en hel drös med roliga människor där!

Kvällen spenderade jag i Stuart's mall & på Sachi Sushi med Nikki & Michelle, väldigt trevlig kväll! Nu ska jag slänga ihop lite kläder och försöka komma i säng i tid. För imorgon ska vi till ingenstans mindre än... trumvirrvel... ORLANDO!!! Min värdsyster Kristen blev uttagen till en sång-audition i juli, hon har en fantastisk röst, i vilken hon gick vidare och ska nu uppträda i en stor tävling i Universal Studios i Orlando, imorgonkväll. Hela evenemanget är riktigt stort här i Florida och jag är riktigt excited! Ett sångkontrakt med ett riktigt hett skivbolag står på spel.

Min språkspärr har släppt totalt och jag babblar nu på helt utan vidare, amerikanare är väldigt naturligt sarkastiska vilket passar mig bra då jag har min personliga ironi... Hehe. Jag tycker även om hur alla pratar med alla. Jag trivs väldigt bra här och jag är så enormt glad över att få ha kommit till denna plats och träffat dessa människor.

Part of my beloved yearbook-family

Kori & Jackie jobbade hårt under veckans yearbook-classes...

School gym

Jag har hittat mitt substitut för Spicy Hot, det får duga till juni!

Ni är saknade, ni är efterlängtade och ni är ständigt i mina tankar.
Stort hjärta med kärlek. Känn er betydelsefulla.
♥ / Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jätte random, men jag är utbytesstudent och bor i orlando! bor typ 20 min från universal ;)

2009-09-12 @ 04:42:02
URL: http://emmakhr.blogspot.com
Postat av: Angelica

Jag är så oerhört lycklig över att du har det så bra där borta! Du är ständigt i mina tankar och det första jag gör varje morgon är att läsa din blogg :) Jag ska snart iväg och spela match i Jönköping, och imorgon ska vi flytta det mesta till den nya lägenheten. Vi räknar med att bo där senast nästa helg!



Ta hand om dig tjejen. LOVE <3

2009-09-12 @ 10:16:29
Postat av: Fanny!

Louise, jag älskar din blogg, det är jättehärligt att läsa den!



Och mina ben är fulla med blåmärken för jag har börjat thai-boxningen igen, vi har en ny lokal, med två mattor och en ring, och jag saknar dig, min träningspartner!!!!

2009-09-12 @ 13:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0