The end of February in Florida.

Tänkte först ta och berätta att jag har tagit mig hem till West Palm ifrån Miami och därinnan Orlando, två helt underbara städer och Miami är bland det bästa jag vet. Värmen börjar komma "tillbaka" till en utav världens bästa platser och idag sken solen så starkt att man fick kisa för att titta, helt allvarligt och supermysigt väder! Dan är i California denna vecka, så Debbie & jag hämtade upp thaimat och gjorde smooties framför Sixteen Candles riktig amerikansk klassiker. Imorgon har vi kortdag och sticker till stranden med surfingbrädorna och innan dess ska vi slänga förbi Surfcentral och jag ska fixa ny våtdräkt. Mums! ♥

Nu fick ni enliten uppdatering och imorgon kommer ett längre inlägg med lite bilder. Hoppas att ni alla mår helt underbart bra!

Love


South beach this weekend.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du verkar vara en riktig go tjej och din blogg är jättebra! Vad kul det låter med surfing, det är något jag verkligen vill prova! Undrar, har du surfat innan du kom till USA? Tycker du att det är svårt? Ha det bra! :D

2010-02-26 @ 10:27:21
URL: http://annafilippa.blogg.selogg.se
Postat av: Anonym

Åhh det ser underbart ut! Hur varmt är det där nu?

2010-02-27 @ 09:35:55
Postat av: Nicole

Sv:

Tack detsamma =) Vilken otroligt härlig bild. man vill bara dit =) Kram Nicole

2010-02-27 @ 19:57:22
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0