Valentines day.


Och sa var den varma dagen fylld med hjärtslag här. Ifredags var det den 12:e februari, vilket innebär att jag har bott i Florida i ett halvår. Ett halvår ifrån världens bästa familj och ett halvår ifrån de mest underbara människorna man kan tänka sig! Det innebär även att från och med igar var det bara ett tvåsiffrigt antal dagar tills jag kommer hem, från att ha varit tresiffrigt med en trea ibörjan. ♥ Ifredags var jag, Deb & Kristen och såg Valentines day på bio & åt thaimat. Se den!

Nu vill jag bara tala om for er att jag har varldens basta manniskor i mitt liv, utspridda pa olika delar av varlden. Och att ni betyder sa mycket mer an ord kan beskriva. Jag langtar efter er! ♥

Love always,
Louise

 
 

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är en av de viktigaste för mig <3

2010-02-15 @ 10:07:19
Postat av: Mary

Längtar efter dig också!!

2010-02-18 @ 19:16:51
Postat av: Julia

Älskar verkligen din blogg, men hade varit kul om du kunde försöka uppdatera lite mer :)

kram

2010-02-21 @ 19:16:47
URL: http://julialoves.devote.se
Postat av: F-M

Lady Antebellum - I Was Here

Listen, I know you'll love it bebe!

XOXO<3

2010-02-22 @ 12:56:33
URL: http://mavoixcestmoi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0