Onsdagmorgon i West Palm Beach.

Solen väckte mig med att lägga sina strålar in genom fönstrena och över min säng. Min surfingbräda står mellan glasrutorna och den svenska flaggan hänger stolt över väggen. Luften är fylld med vårkänslor, värmen håller kroppen i ett stadigt grepp och tillåter inget annat än shorts eller klänning på min kropp, doften av blommande ting är välkomnande så fort jag låter mina skor springa utanför vårt hus. Underbar känsla. Jag antar att jag är förälskad i denna plats denna tid. Nu ska jag, Kristen & Debbie kila till Miami över dagen för lunch, supermysigt!

En stor slängpuss är skickad till Sverige, jag hoppas att ni känner den!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du, jag bara undrar hur varmt det är där hos dig i Florida. Vanligt vis. :)

Tack

2010-03-11 @ 17:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0