34997, FL

Hej hopp alla glada svenskar! Har haft en enormt trevlig helg med bland annat en roadtrip med lite vänner till Miami & Ikea och hoppas att även ni hade likaså!:) Sista skolveckan är i full gång och solen värmer oss bara varmare och varmare. Idag när jag gick ut ifrån skolbyggnaden så kom hettan som en våg och slog emot. Så jag & Debbie åkte till Walmart som nu har laddat upp med vägg efter vägg efter vägg med solkrämer, vattenmadrasser, -spel och -leksaker. Så vi köpte två stora badmadrasser till poolen och stranden för kommande helg och veckor. Och bunkrade upp med solskyddskräm, har en fin liten samling nu och brukar alltid utgå med spf 30 eller 50 även om jag bara sätter mig ute i solen och läser, för det bränner så enormt här!:) Idag nådde vi faktiskt 35°C med en klarblå himmel och imorgon ska det blir varmare, våren är här på riktigt nu!

På fredag kommer Kristen hem och helgen kommer antagligen spenderas med ett stort gäng vänner ute på någons båt! Sandbanker som sticker upp mitt ute i havet bildar ett kristallklart vatten är min favorit, det brukar vara det bästa stället att träffa vänner som lagt till på och spendera resten av dagen/kvällen med att grilla, någon spelar gitarr och bara prata, älskar det! Kanske för att det påminner om de svenska skärgårdssommarnäterna, fast på Floridavis.

Kan inte förstå att det är ett halvår sedan Misch & jag var nere i Key West och dök. Nu återstår till största delarna två veckor av ledig tid, som vi brukar vara duktiga på att fylla upp till ytterst möjliga mån... Sedan prom, som är den stora high school höjdpunkten och för mig den sista kvällen med mina härliga vänner här! Tills dess ärdet att njuta av varje dag i detta paradis. Längtar efter er min fina swedes! :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: F-M

Längtar efter dig med sötnos! <3

2010-05-04 @ 20:26:41
URL: http://mavoixcestmoi.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Och jag längtar obeskrivligt mycket efter dig. <3

2010-05-05 @ 14:24:29
Postat av: Anonym

gud vad jag är avis på dig! =D



borde jag välja florida, när jag åker? (: eller man väljer väl 3 (?) är florida ett bra val dårå? :D

2010-05-08 @ 16:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0