Vamos á la playa,


Vilka dagar av guld som har svept mina fötter fram i världen, ni har nog förstått att detta år i Florida har varit det bästa året i mitt liv, utan minsta tvekan. Så mycket jag har sett, saker jag upplevt och människor jag mött. Obeskrivligt. Mina high school dagar är över och på fredag väntar en sista vända till Martin County HS för ett avskedsparty med yearbook-klassen.  Därefter otroligt många roliga saker som ska hinnas med. Imorgon kan jag räkna dagarna tills jag kliver på flyget hem på mina händer, hem. Hemskt, svårt, underbart & spännande. Ser så otroligt mycket fram emot att få träffa er, vilken magisk känsla. Min saknad efter svensk mat är nu enorm, minst sagt. Listan kan göras lååång! Nu ska jag krypa ner under täcket, bredvid Supermann och imorgonbitti: vamos à la playa! ♥ L

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ta vara på dina sista dagar i det stora landet där borta! Jag längtar obeskrivligt mycket efter dig L. Snart ses vi <3

2010-05-15 @ 10:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0